tisdag 21 augusti 2012

Coffee makes my world go round

Nu har jag försökt med morot hela dagen så nu tar jag fram piskan.
Jag jobbade från 06.30 igår till 00.31 i natt och sen upp och börja styra igen vid 05.35 imorse.
Så okej då, jag har full förståelse att jag mest sitter och stirrar tomt framför mig just nu men nej det förändrar inte det faktum att det inte finns tid för en helt ledig dag.
Morgonen spenderades på djursjukhuset och förmiddagen på att fika med tjejerna. Hängde någon timme på stan med systern och inhandlade lite nödvändigheter (typ minneskort och city gross-batterier)

Tyvärr får man ju inget gjort när man roar sig på detta vis så när jag kom hem satte jag mig och jobbade i en halvtimme innan jag åkte hem till mamma&pappa för glass och bad.

Nu fick jag dessutom avbryta mig för att sitta med två kelsjuka kattungar i famnen men jag skulle gladeligen ge upp vilket jobb i världen för deras skull.

Men som sagt, när man unnar sig att ha roligt i några timmar försvinner fokus vilket nu innebär att jag kommer få sitta här halva natten igen om jag inte vill ge upp min sovmorgon i alla fall.
Deadline klockan åtta imorgon.
Lätt som en plätt, mentalt är jag redan färdig och har slängt mig på soffan.

1 kommentar:

  1. Känner igen mig i det där. Ska bolla 3 jobb OCH plugg i höst. Jag ser inte fram emot det helhjärtat just nu måste jag säga...

    SvaraRadera