söndag 5 augusti 2012

I brist på annat

Sambon är ute och roar sig för andra dagen i rad så jag och katterna är ensamma hemma. Vilket lätt resulterar i nätshopping... Nattis tyckte absolut att vi behövde en grön glassmaskin så till nästa helg är du välkommen hit att göra glass mamma enligt vår överenskommelse!
Blev lite annat också, lite till köket och faktiskt en födelsedagspresent till min bror, det gäller ju att vara ute i tid!

Fick en såndär knäpp igen när jag fick för mig att jag tyckte det var kul att stå i köket så jag gjorde sorbé med smak av kiwi och lime igår! Min första tanke var att min sambo säkert skulle gilla den eftersom kiwi är, enligt hans mening, den enda frukt man kan äta.
Lagom tills jag stoppat in min skapelse i frysen insåg jag att jag inte kan äta den eftersom jag inte tål kiwi.
Smart där.

Men men, just nu sitter jag och ska beställa lite bilder varav en ska bli en tavla till köket.
Mycket kök i mitt huvud just nu, synd att det har hunnit rinna av igen lagom tills jag får hem grejerna...

En ganska färsk bild på mig, från skånetrippen vi gjorde i början av juli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar