torsdag 9 augusti 2012

"I can't believe you totaled a mammoth"

Att ha en en brorsa, eller ett syskon överhuvudtaget är nog bland det värdefullaste som finns.
För att vara bröder, eller systrar för den delen behöver man inte vara bundna av blodsband.
Tokyo har två syskon, Nattis har fyra (eller fem) syskon och trots detta har de bara en varsin riktig bror.

Just nu springer nussarna runt och leker kurragömma. Först springer Tokyo in under sängen och Nattis går runt och skriker i hela lägenheten tills brorsan hoppar fram... Sen far Nattis in under en filt och det är Tokyos tur att gå att ropa...

Vad jag hade gjort utan mina grabbar vet jag inte. Än mindre kan jag förstå vad de hade gjort utan varandra.
Mina pojkar är mitt allt


Och för att bevisa min kärlek ska jag nu gå och ringa Läckeby djursjukhus för att boka tid för kastrering... Eh...


Ps. För att förstå värdet av syskon kan ni ju spana in en av de greatest movies evvah, Björnbröder 

1 kommentar: