lördag 18 augusti 2012

Vanligtvis slutar man vid två om man har morgonpasset på helgerna vilket jag har imorgon. För att vara snäll så ska jag stanna till halv fyra istället. Nu är det ju såhär att halv sju till fyra är inga som helst problem en vardag, det är helt naturligt. Men halv sju till halv fyra en söndag?!
Av någon anledning känns det som en omöjlighet. En mental spärr i mitt huvud säger att det inte går, världen fungerar inte så.

Efter det kommer jag ha ungefär hundra fotojobb att slutföra. (Läs tre objekt att redigera) Det är nog i alla fall upp emot en fem hundra bilder att gå igenom. Detta har jag skjutit upp till sista sekund eftersom jag älskar mig själv så mycket.

Så här kommer orden jag aldrig trodde att jag skulle yttra: Fan vad jag längtar efter måndag!

En bild på finaste (s)katten som absolut inte har något med ämnet att göra.
Erkänn att han påminner om Dobby på denna bild?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar