tisdag 11 september 2012

Dipp med illustration

Jag är förvånad att inte grannarna kom rusande för att se vad som precis hände.
Jag menar de borde hört smällen när mitt humör totalkraschade.
Hårdare smäll har man inte sett maken till sedan... Nä okej jag ska inte skämta om world trade center-grejen.
Jag var verkligen på topp när jag travade hem från jobbet tänkte att nu jävlar ska jag röja undan lite så jag slipper plocka undan i panik innan mamma kommer hit imorgon.
Så kommer jag hem och bara "BOOOOOM" så orkar jag inte ens ta hörluren ur örat trots att jag har stängt av musiken. Kanske skulle jag inte behöva känna mig som ett freak om jag bra startade musiken igen...

För att verkligen understryka hur illa det var så gjorde jag en väldigt pedagogisk illustration åt er:


Nu ska jag gå och käka middag (läs Ben & Jerry's) så kanske kurvan börjar gå uppåt igen!



Ps. Det är menat att linjerna ska vara skeva, har man läst natur på gymnasiet har man fått nog av raka linjer (Det har inte alls något att göra med att jag inte kan dra raka streck)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar