tisdag 11 september 2012

Fyra punkter


  • Någon skrev att det var tisdag. Jag var tvungen att fundera i fyra minuter innan jag faktiskt accepterade att människan hade rätt. Tisdag? Verkligen? 

  • Det är mer än en vecka sedan jag satte ner foten och bestämde mig för att ringa och boka massagetiden jag fick i julklapp och jag har fortfarande inte ringt. Idag pajade min nacke.

  • Sitter och irriterar mig på mänskligheten. Enda anledningen till att folk lägger ut saker om och gillar uppdateringar angående world trade center händelsen är ju för att man ska göra det. Bara för att det är status. För att man vill lura alla att tro att man är så himla awesome. Tyvärr är det så människan fungerar ens hjärna lurar en att tro att man bryr sig om något som hände främlingar för elva år sedan men helt ärligt, hur många tror ni verkligen skulle känna något om de kände efter? Inte jag i alla fall men ja, det var hemskt det som hände och visst tycker jag synd om de inblandade men nej. Jag tänker inte låtsas att jag sörjer idag.

  • Imorgon kommer min mamma hit och hjälper mig att organisera min garderob. Eller Så får vi väl sätta oss och sortera strumpor. Eller whatever, vi hade tänkt putsa fönster och städa men när jag tänker efter vet jag inte riktigt vad det finns att göra. Fast jag bryr mig inte så mycket om det, jag kan omorganisera min hyfsat organiserade garderob eller putsa alla fönster femhundraelva gånger, huvudsaken är att jag gör det med mamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar