fredag 7 september 2012

I'm bigger than my body gives me credit for

Häromdagen frågade min chef mig om jag orkade lyfta en back mjölk och bära den till honom.
Alltså, hade jag inte orkat lyfta den känns det inte som om jag hade på ICA att göra överhuvudtaget. Någon dag tidigare hade en kund frågat mig om jag behövde hjälp att bära för paketet han skulle hämta ut var "nog ganska tungt". Innan jag ens sett paketet svarade jag att det nog skulle gå bra jag menar hallå... Man får ju inte skicka paket som väger mer än 20 kilo och det ska jag väl kunna lyfta... Det visade sig att jag lyfte hans paket utan svårigheter alls.
Nog för att jag inte har mycket muskler på armarna men det betyder inte att jag är klen.

Jag borde skaffa mig en tatuering med samma text som rubriken. Eller åtminstone en t-shirt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar