söndag 2 september 2012

Ledig dag

Har haft min första helt lediga dag på jag vet inte hur länge, en och en halv månad eller så. Hur skönt som helst och jag har faktiskt hunnit med massor.

Kissegos i grönhögen, fika hemma hos päronen (två gånger), stryka, hänga upp gardiner, städa i sovrummet, pyssla i köket, promenad, hänga upp mina efterlängtade moodboards, lagat klösträdet (de sista två med hjälp av världens bästa pappa).

Utöver detta har jag hunnit med att shoppa lite nya grejor till sovrummet (internet is the shit) samt chilla på soffan en stund.

Ja nä men jag kan nog vänja mig vid det här att vara ledig. Tyvärr är det nio dagar tills jag (kanske) är ledig igen men det är skönt att jobba mycket nu. Fick oktoberschemat häromdagen och vi kan väl säga som så att mitt liv snart är tillbaka i sina vanliga banor. På gott och ont :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar