lördag 29 september 2012

Skördefest

Så har ännu en skördefest passerat obemärkt förbi. Eller nej nu ljög jag. Det var ju inte för intet jag jobbade 10-23 igår och det är ju inte vardagsmat att sitta och dricka cider utanför jobbet.

Som sagt, igår var det fullt ös på jobbet. Jag bara älskar det, ni må tycka det är konstigt men mitt ICA-jobb är helgrymt. Idag har vi i det stora hela skrattat oss igenom dagen, återkom med era nervärderande tankar när ni också skrattar er igenom flera arbetsdagar i veckan.

Idag var det lite lugnare, jobbade bara till fem så jag och sambon gick och käkade ihop hos Mat & sån't som har haft servering utanför ICA denna helgen. Efter det blev det godis-shopping och sedan en film/tupplur i soffan. Till bådas förvåning bestämde jag att vi skulle återvända till mat/öltältet utanför ICA när jag hade sovit färdigt. Sagt och gjort tog vi oss varsin dricka och pratade en stund med sambons vänner.
Trots underhållning av Lasse Trofast var det ganska dött i vårt hörn så vi gick hemåt ganska snart. Dock är det ju kors i taket att vi gick dit överhuvudtaget.

Läggdags nu för det är ju trots allt en dag imorgon också.

1 kommentar:

  1. Det som gör jobbet är ju arbetskamraterna! Till och med mitt städjobb var superkul, för jag fick jobba med roliga människor! Förstår precis!

    SvaraRadera