fredag 12 oktober 2012

Packar

Sitter vid datorn och får massor av packning gjord! Eller? Nja, det är inte en av mina mest strålande idéer. Har precis haft besök av en arbetskamrat med barn som ville titta på kissungarna, mycket populärt! Snart kan jag nog börja ta betalt för att folk ska få träffa dem... Lite cirkus-aktigt. Det blir dyrt för min sambo... I utbyte mot att han rensar kattlådan kanske han kan få umgås med dem gratis dock... Ska överväga detta.

Imorgon drar jag till Helsingborg med några arbetskamrater. Det vankas studiebesök! Ja det vankas väl endel nöjen också. Så jag kanske borde packa nu så jag har gott om tid på mig att komma ihåg allt jag glömmer. För det är alltid något. Jag har i alla fall plockat fram en väska och jag vet en klänning jag ska ha med mig. Kanske är det lättare att börja i badrummet, där är det ju inga svåra beslut som måste fattas. Jag menar, att packa kläder för en lördag-söndag är ju en hel vetenskap.



Ps. Till den som lämnade den fina Spider-man chokladkalendern på mitt skrivbord : TACK! I LUV U!


Cirkusdjur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar