torsdag 1 november 2012

Bäst att njuta av ledigheten

Har två dagars ledigt nu, sen blir det full speta. Jag jobbar hela helgen, på måndag fyller min mamma 25 (eller nått) på tisdag dör jag och på onsdag ska jag på någon informationsträff för egen företagare. Sen efter det har det plötsligt gått en hel vecka i november?!

Tiden går fort när man har rolig... Och tråkigt för den delen... Och när man har bra serier att kolla på.
Fick låna säsong 4 av True Blood av en arbetskamrat, bästa avkopplingen inför den stundande stressen. Ska bara komma ihåg att byta pass med någon på jobbet på onsdag...

Men först blir det att byta däck på bilen. Tydligen har man avskaffat slaveri så jag får göra det själv (med min bror till hjälp) tur att jag äger på att byta däck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar