onsdag 14 november 2012

Nä nu jävlar...

Kära EA games, i tolv år, TOLV ÅR, har jag varit en trogen spelare av The Sims, The Sims 2 samt The Sims 3.
I tolv år har jag spenderat närmare en halv förmögenhet på spel, bidragit till att ni ska kunna fortsätta att ge ut spel.

De senaste åren (särskilt sedan TS3 kom ut 2010) har jag accepterat att ni bokstavligt talat spyr ut expansions och prylpaket och jag har försökt hänga med så gott jag kan. Jag förhandsbokar alltid era expansions och jag har till och med bidragit med att köpa så kallade "simpoints" för att kunna byta mot lite extragrejer till mitt spel.

Men nu, nu har ni fan gått för långt. Jag har betalar fyra hundra spänn för det senaste expansionet och vad ser jag när jag förväntansfullt startat spelet? Jag måste betala extra för att överhuvudtaget få med den nya staden! Städer har väl ALLTID ingått? Nu ska jag alltså betala fyra hundra kronor till om jag vill ha den nya staden?! Alltså 800 kronor för ett komplett spel.

Här drar jag gränsen. Nu har jag fått nog, ni är inget annat än pengakåta gubbjävlar och jag hoppas att ni dör.
(Företaget alltså)
Jag hoppas av hela mitt hjärta att EA games går i konkurs, att ni förlorar allt.
Då kan ni inte längre utnyttja min svaghet för spelet jag älskar och inte kan ni fortsätta förstöra det.

Jag är förbannad och jag är sårad. Må era hårddiskar för evigt krascha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar