lördag 19 januari 2013

Besvikelsen som uppstår...

Beställde hem vääääärldes sötaste toppar samt lite inredningsdetaljer från H&M's webshop och för första gången i mitt liv har de svikit mig... Jag förstår inte men den fotografen måste haft en extreeeeemt dålig dag när han/hon fotade topparna. Övervägde att gråta en skvätt faktiskt, så fula var de i verkligheten. Den ena toppen var enligt bilden vit med rosa prickar... Att den var naturvit istället för vit förstod jag eftersom det stod på sidan... Men min rosa prickar? Tja de är liksom neon-aprikosa-tjofsiga... Ugliest evvah. Den andra skulle vara marinblå och vitrandig med lite blekrosa halsringning (to die for) men den där rosa färgen var någ hämtat ur arslet på en gris eller något.

Mina orangea kuddar såg ut som om de var sydda ev en gammal smutsig markis och handdukarna ska vi inte ens tala om.

I paketet låg även en svart ryggsäck i skinnimitation. Den var det inget fel på men jag tror inte jag behåller den ändå... Tror besvikelsen över det andra smittade av sig lite på den också...

Aja bättre lycka nästa gång i guess.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar