fredag 11 januari 2013

Hjälteinlägg

Om det är något jag irriterar mig på mer än något annat på internet är det såkallade "hjälteinlägg" det vill säga att man helt random skriver ett långt inlägg (gärna på facebook) om ett aktuellt samhällsproblem och går väldigt hårt åt det negativa och på ett väldigt slugt sätt framhäver sig själv som en matyr bara för att man kritiserat något uppenbart.
Ni känner säkert igen dem.

Nu när jag har varit ifrån civilisationen så länge på grund av min sjukdom (ehehe) har jag blivit ett socialt odjur som törstar efter uppmärksamhet så har jag kommit på mig själv med att själv skriva ett hjälteinlägg. Sjukt pinsamt, däremot berör inlägget (som var planerat att dyka upp här på bloggen den sjuttonde) ingen som känner sig kränkt, ingen förfäran över dagens barnuppfostran och inga tanter som inte fått rabatt på saffran för att de inte klarar av att hänga med i utvecklingen.
Nu när jag är frisk velar jag om jag ska låta inlägget publiceras eller ej. Det berör ett väldigt viktigt och tabubelagt ämne så visst gärna, men samtidigt är det ju emot mina principer...
Det får bli en överraskning helt enkelt, jag förstår att ni tycker det är spännande så ni får börja räkna ner redan nu. Bara sex dagar kvar tills ni får veta om det publiceras eller ej, gud på spännande...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar