lördag 5 januari 2013

Motivate me

I takt med värmen från solens strålar smyger det sig in. Sprider sig lika snabbt som ett gift genom blodet och berör varenda cell i kroppen. Likt tanke som hela tiden funnits i bakgrunden, vilande i väntan på ett nytt år, en ny årstid, en ny vecka och en ny dag.
Kan det vara inspirationen som vaknat ur sitt ide mån tro?


Jag tänker gå och hämta min trollstav och så tänker jag trolla bort julen ur lägenheten. Fungerar inte det... Ja det är ett senare problem helt enkelt. Tror att jag plockar fram kameran istället.
Önskar SÅ HÄR mycket att jag hade photoshop på laptopen just nu...
Sambon är sjuk idag vilket jag tycker ger mig rätten att bara chilla på soffan hela dagen, jag menar, om jag anstränger mig kanske jag också blir sjuk. Det kan vi inte riskera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar