söndag 20 januari 2013

Söndagsbloggning

Min sambo åkte precis för att laga bromsarna på sin bil vilket innebär att jag har ägenheten för mig själv hela dagen, vilket party!

Eftersom jag är vuxen nu (hahahahahahahahahaha) så tänkte jag dammsuga och plocka ur diskmaskinen när jag klivit ur sängen. Eftersom jag har datorn och några avsnitt Chicago fire hos mig i sängen behöver det inte nödvändigtvis betyda att jag kommer att dammsuga idag.

Det är så ljust utanför fönstret att jag eventuellt tar en promenad och får lite ljusterapi innan jag börjar städa. Synd bara att det alltid blir samma runda längs sjön. Det är alltid det där dilemmat om jag ska släpa med mig kameran. Gör jag det finns det aldrig något att fota och så är det tungt att släpa på samt så finns det alltid en överhängade risk att halka och slå sönder kameran.
Skulle jag mot all förmodan ändå lämna den hemma (eh) så skulle världen vara så sagolikt vacker att jag antagligen skulle dränka mig i hamnen.

Vi får helt enkelt se vad dagen har att erbjuda, nu när den snart är slut redan innan jag har gått upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar