onsdag 27 augusti 2014

Häng med mina bros

Var och hängde hemma hos mina brothers igår! Jag hade lite skit i päronens förråd att rensa. 
Typ såhär såg det ut:


Mat och jag förundras över att jag har varit liten nog för att köra den här vagnen. Ja och för att hon har varit liten nog att sitta i den...

Min barndom ganska bra sammanfattad i en bild. Barbie (förlåt, MyScene) och Spider-man/blandade actionfigurer. Älskar min barndom.

Hittade körkortet och bilen jag fick av lillasyster på min artonårsdag.
Ska lätt testa att komma in på krogen med det där körkortet någon dag, typ snyggaste 
fejkleget jag någonsin sett?


När vi väl var klara där ute (fem lådor Barbiedockor med tillbehör blev två, RIP)
Så gick Matoch jag in och pärlade armband.
"Vi gör ett till varandra!" tyckte Mat. Sagt och gjort, hon fick ett som det stod MAT på eftersom hon älskar mat och jag fick det här:

Penis.
Aja.
Antar att det bara förstärker budskapet i mina Fuck Cancer-armband?
Fuck Cancer Penis liksom.
Det muckar man inte med.


Sen var det pizza och film som fick avsluta kvällen.



Asbra dag ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar