fredag 22 augusti 2014

Idag var det min dag.

Alltså den här dagen! Finns inga ord!
Så fruktansvärt jävla vanlig och egentligen ganska kass men så bah BAM!
Blev uppringd av en kvinna som ville prata skördefest och utställning med mig. Har sedan länge bestämt mig för att inte ha något på skördefesten i år men alltså... Hon ringde ju mig(!!!) och det innebär egentligen inte så mycket jobb för min del eftersom bilderna hon var intresserad av redan existerar, hon hade nämligen sett dem när jag ställde ut dem för två år sedan.
Tydligen har de gjort ett intryck.
Så. Himla. Häftig. Känsla.


Så ja, det var min första kick.

Andra kicken kom när jag kom på två roliga grejer till ICA's facebooksida. Tycker den är skitsvår, vet aldrig vad jag ska skriva eller hitta på som är på en lagom nivå. På ICA-bloggen bryr jag mig inte så mycket. Den är "min" så där kan jag flumma loss nästan hur mycket jag vill men facebooksidan?
Skitsvår.
Men nu har jag alltså två idéer?
Åh jag är så himla nöjd med mig själv.


Förutom detta så har kunderna varit på ett överhängande underbart humör idag?

Nackdelen med detta är att jag blir hyperspeedad och inte kan sova.
Men vad fan gör det om hundra år?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar