tisdag 9 september 2014

The boy who lived

Oh the buss don't go to Hogwarts Harry Potter The Exhibition
You've got to take the traaaaain caaaaar!

Som ni vet drog jag och Mat till Nörrköping förra helgen för att spana in Harry Potter The Exhibition (för andra gången) och resan kan väl sammanfattas med ordet askalas.
Vi dog inte, krockade inte, körde bara mot rött (kanske) en gång och körde bara nästan på en tant i rullstol. Spelade allt för hög musik och sjöng något alldeles förskräckligt. 
Så himla kul.
Älskar den ungen.
Här kommer lite bilder från dagen:

(Som soundtrack till inlägget föreslår jag valfri Wizardrocklåt (exempelvis denna eller denna)eller Marit Bergmans I will always be your soldier eftersom inlägget handlar lika mycket om två systrar som om Harry Potter)



Verkebäcksviken. Säger alltid att jag vill stanna och fota här för det är så himla vackert men självklart
var det pisstrist väder den här dagen då jag faktiskt hade chansen.




Mat gör sitt bästa Peter Pettigrew-fejs











Sin moster upp i dagen körde Junior ett gympapass med mig halvvägs hemma för att hålla energin på topp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar