onsdag 8 oktober 2014

När dagen tar en udda vändning

Alltså den här dagen. Jag säljer den till högstbjudande.
Eller så kan ni få den gratis, whatever.
Men alltså man får ju göra det bästa av situationen så jag åkte och lekte med Emma i stan en sväng.
Köpte en kofta som jag absolut inte skulle ha egentligen men alltså det bästa var ändå bussresan hem.
Var på fullaste allvar redo att lipa av trötthet när jag fastnade på en mening i PT-Claes senaste krönika nämligen "mitt band The Blackpine"

Ursäkta?
The Blackpine?
Som i bandet som spelade typ på min skola under högstadiet sisådär 2006 och vars låtar sedan dess då och då har dykt upp i min spellista?
Som i bandet vars låt jag fortfarande finner mig själv nynnades på lite då och då?

Ja det var då inte riktigt vad jag hade väntat mig.
Snacka om mind fuck.


Ja, självklart tänker jag dela med mig. HÄR hittar ni bandets hemsida sominteharuppdateratspågudvethurlänge. Lyssna för all del på Found a way because den är riktigt bra.

Tyvärr finns inte min favorit med på hemsidan men jag var så säker på att det var deras låt? Men jag myspacade visserligen mycket på den tiden så kan ju ha blandat ihop den med något annat. Får undersöka detta helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar