torsdag 6 november 2014

åttatusenfemhundra back

Okej så himla bra ändå att jag aldrig anmälde mig till nanowrimo med tanke på att jag knappt en vecka in i utmaningen ligger åttatusenfemhundra ord back?
Ganska mycket ändå.
Varför kunde jag inte tänkt på det här i augusti/september 2012 när jag jobbade hela dagarna, skrev hela nätterna och drack kaffe på jobbet de få lediga stunder jag hade bara för att det var ungefär den sociala nivå jag orkade hålla?

Ganska häftigt att se ändå, hur mycket man faktiskt orkar med.
Samtidigt så väldigt väldigt väldigt skönt att den där tiden ligger bakom mig nu.

Nu har jag i alla fall haft worddokumentet öppet ikväll så nu ska jag krypa ner i sängen.
Jag vet att det inte alltid märks men jag älskar ju ändå att sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar