söndag 9 november 2014

Then there's days like today


Okej så jag har lite svårt att slita mig ifrån mitt worddokument idag.
Typ jag-lever-så-farligt-att-jag-har-datorn-på-diskbänken-med-elkabeln-vackert-balanserad-över-vattenkranen svårt.

Men alltså såhär nio* år senare är ju jag och mina karaktärer sådana polare att det bara är helt normalt att laga mat ihop.
Typ.

Vi träffades på en lägerskola i Böda i sjunde klass och har liksom hängt ihop sedan dess.
Även om vi allihop, tack och lov, genomgått ganska drastiska förändringar sedan dess, 
Och ja ni ser rätt, jag lyxade till det med en av mina favoriträtter idag. 
Spagetti med korvstumpar. 
Så jävla underskattat.




*Tio år ska det ju stå. Det tog mig en hel timme att komma på att jag inte alls är 22 år ung längre utan snarare 23 år gammal. Lite som en slag i ansiktet men jag hämtar mig väl från det med ska ni se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar