måndag 1 december 2014

Insert rubrik here

Det har varit mycket ensamtid för kissungarna den senaste tiden eftersom Kalle håller sig hemifrån så mycket han kan och jag jobbar typ hela tiden. Eftersom jag var borta hela dagen igår och blir borta hela dagen imorgon så har jag och kissungarna tagit igen lite kvalitetstid idag när jag var ledig.

Av en händelse medan jag var fast i tevesoffan med en sovande katt innanför tröjan så fastnade jag framför kanal 5's program om Ullared.
Så av den anledningen skulle jag vilja prata lite om Gekå's Morgan.
Ni vet han den märkliga typen på lagret?
Yes han som fick ett eget program ihop med Ola-Conny eller vad han heter...

Ja i alla fall. Morgan.
Kan ingen snäll tösabit med stort hjärta bara gifta sig med honom?
Jag menar kom igen, någon mer än jag måste ju få moderskänslor och vilja adoptera honom?
Det kan eventuellt ha att göra med det lilla bakslaget som blev när jag fick veta vad det skulle kosta oss att lösa lånen på huset men just nu känner jag bara att om det här INTE skulle lösa sig trots att jag och alla andra envist hävdar att det kommer göra det, så tänker jag bjuda in mig själv till Morgan. Ta en öl... Grilla lite och bara lyssna på hans kloka, men mycket, mycket, märkliga, funderingar om livet.

Det känns som en plan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar