måndag 16 februari 2015

Moving on

Okej nu släpper vi allt och börjar om.
Jag är ung, fri och lycklig och bara femton åååår!
Plus åtta... och ett halvt... men vem räknar?

Idag vaknade jag av att FEL katt låg tryckt intill mig i sängen. Älskar när Tokyo överger sin favoritmänniska i hela världen för att sova hos mig. Det är den yttersta kärleksförklaringen.
Nattis kom klampande för en halvtimme sedan och gjorde sig en plats på mitt bröst som vanligt. Det är det enda revir han bryr sig om.
Tyvärr har min hals varit känslig de senaste dagarna så hans tassar lämnar efter sig röda kliande fläckar men så länge han håller sig till att ligga på t-shirten går det an.

Sådär. Ett helt inlägg ägnat åt mina pälslösa älsklingar och cirka fyrtio dagar tills jag får flytta in i nya lägenheten. Jag börjar nästan känna igen mig själv!
Det kommer bli bra det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar