tisdag 3 mars 2015

Allt handlar om inställning!

Jag har en viss tendens till att låta ganska patetisk här på bloggen det senaste så jag tänkte göra en lista på 10 saker jag tycker om, utan inbördes ordning:


1. Min familj. Alltså, fett klyschigt jag veeet men alltså jag har den där familjen som alla vill ha. Vi är inte alltid lyckliga, vi bråkar och skriker på varandra men det spelar inte så stor roll, för när det verkligen gäller har vi ju varandra?

2. Kvart-i-tre-hångel. Ni vet, när klubben snart stänger och man inser att det snart är slut? Att den där människan man suttit klistrad med den senaste timmen snart försvinner ur ens liv igen?

3. Volym. Alltså hög volym. På bra musik. Överallt. Hela tiden.

4. Soffor. Finns det någon bättre plats att sova?

5. Solvarma hallon.

6. Såpbubblor! Mer såpbubblor åt folket. Få saker kan göra mig så löjligt lycklig.

7. Tatueringar. Visst, det finns de som ångras och de är permanenta och blaha blaha men alltså tatueringar? Älskar dem. På mig. På andra. Finns cirka noll saker som är så intressanta med en person som deras tatueringar?

8. Roadtrips. Yesterday, today and tomorrow. Hade det inte varit för kissungarna hade jag antagligen bott i en bil.

9. Våren. De där dagarna då skinnjacka och trasiga jeans åker på ochdet bara är pyttelite kallt och man vet att från och med då kommer det bara bli varmare.

10. Att stå på en pir när det stormar omkring en och vågorna slår så högt att man blir blöt om fötterna.


11. Bara för att vi skulle vara positiva får ni en extra. Vad är egentligen härligare än saltvattensstänk i ansiktet och vind i håret i kombination med doften av hav?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar