tisdag 10 mars 2015

Ledig dag -woop woop!

Vaknade tidigt men stannade kvar i sängen och pussade på min kattskatt. Gick upp och badade båda pojkarna, det var såååå välbehövligt. Herregud vad smutsiga de va. Inte konstigt att jag inte tålde att ha dem direkt mot huden?

Skön morgon ändå. Om man bortser från att Tokyo fick panik i badet och klängde sig fast i min arm som svullnade till dubbel storlek. No harm done though för det börjar redan lägga sig igen.
Anyway, i väntan på att mitt liv (familjen) ska sluta jobba och vilja hänga med mig kan jag ju fylla i en lista åt er, så ni vet vart ni har mig!


Är du singel? Ja
Är du lycklig? Ja, faktiskt!
Är du uttråkad? Nej, det är fysiskt omöjligt för mig
Är du ledsen? Ibland. Och det är okej.
Är du italienare? Nä?
Är du gravid? You wish!
Är du full? Nej, det kanske man skulle satsa på?
Är du från Irland? Inte till vardags 
Är dina föräldrar fortfarande gifta? Jag är en oäkting from birth. Fast päronen är ju tillsammans fortf.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Haha ja... jag gör nog det även om jag inte råkat ut för det
Har du nånsin blivit sårad? Ja men vem räknar?
Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? ... HAHA!
Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Ja!
Har du haft en hemlig beundrare? Ja,det var skitwierd. Vet fortfarande inte vem det var
Är du kär? Ja! Eller, nej. Jag vet inte. Jag tror jag är kär i kärleken.
Vill du gifta dig i framtiden? Inget jag känner att jag måste bestämma nu 
Kärlek eller lust? Kärlek
Hår eller ögon? Ögon
Katt eller hund? Spelar ingen roll, bara de älskar mig
Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Bästa vänner. Så jobbig med mycket folk
TV eller Internet? Internet
Coca-cola eller Pepsi? Med eller utan rom?
Utekväll eller en mysig hemmakväll? Beror på humör
Pengar eller lycka? Lycka
Dag eller natt? Min nattpromenad under stjärnorna igår var nice?
Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Varför smita?
Brutit ett ben? Nä, peppar peppar...
Gjort nåt du ångrar? Cirka varje dag men va fan, yolo?
Hoppat Bungee Jump? Dör hellre
Ljugit för någon du tycker om? Jao
Ätit en hel tårta? Nä, faktiskt inte
Gjort bort dig offentligt? Ja, klart man har men vem bryr sig?
Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Kanske någon gång för hundra år sedan, tror det är preskriberat!
Gråtit när ett husdjur dog? Dum fråga
Velat försvinna? Standard
Vad såg du på tv sist? Hockey
Vems blogg läste du sist? Systerns
Vad åt du sist? Smoothie på det jag hade hemma. Så äcklig.
Vad köpte du sist? Tacokyckling
Vem pratade du med sist? Johanna
Vem ringde du sist? Matilda, för en vecka sedan... #hejsocialtjej
Vem messade du sist? Betraydor
Vad läste du sist för bok? Perks of being a wallflower
Vem pussade du sist? Räknas katten?
Vem kramade du sist? Pontus
Vem bjöd du sist på något? Johanna på fika? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar