lördag 28 mars 2015

What I see when I dream hurts like hell and back

Okej så igår var en konstig dag.
Allting bara... klaffade?
Helt plötsligt var sagan slut och happily ever after snurrade med eftertexten.

Kontrakt på huset är påskrivet.
Jag fick veta att jag kunde få lägenhetsnycklarna redan idag.
Kalle fick veta att han också har fått en lägenhet (med inflyttningsdatum innan tillträdesdagen på huset!)

Nästan så man behöver nypa sig i armen faktiskt.

Det firade vi med fruktansvärda mardrömmar hela natten så jag var inte superpepp på att gå uppnär klockan ringde... Men, har man bara packat sex banankartonger(!) innan flyttdagen så kan det ju vara en bra idé att komma igång nu...

See ya later! Kommer dock inte ha internet i nya lägenheten till att börja med... vet inte hur vi ska lösa det där riktigt men det ordnar sig tänker jag. Jag kanske kan vara produktiv och skriva en roman när jag är för lat för att gå till kontoret för att ha internet?
Eller dammsuga.
Eller laga mat.
Kommer ha _SÅ_ mycket fritid ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar