måndag 29 juni 2015

Jag är så trött på Stockholm.

Okej så Bråvalla.
Bilder kommer, så fort jag lyckats välja men så länge, vad säger man?
Festival. Musik. Lycka. Glädje. Skratt. Hångel. Regn. Solsken. Ännu mer skratt. Ännu mer musik.
Såg All Time Low med min euforiska syster vid min sida. Såg Lars Winnerbäck och tänkte tillbaka på 2015 med ett leende på läpparna. Lyssnade på Robbie Williams medan jag satt med huvudet lutat mot det där bröstet där jag trivs så himla bra.


Men det slutade i något som närmast kan beskrivas med Kelly Clarksons Addicted:

I'm hooked on you

I need a fix
I can't take it
Just one more hit
I promise I can deal with it
I'll handle it, quit it
Just one more time
Then that's it.



Jag skulle ju bara.
Det skavde ju inte längre.
Back to rehab.
Gör om gör rätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar