måndag 13 juli 2015

How I go


Idag har det varit en sån där dag. Ni vet, när jag har fått saker gjorda och ändå haft en massa chill-tid?
Älskar dagar som denna. När jag hinner varva en massa tvätt med kaffe och kattmys på balkongen. Skura toaletten och dammsuga men ändå hinna sitta ute och skriva medan regnet vräker ner och åskan mullrar ovanför mitt huvud.
Tog till och med tag i den där säcken med gardiner och lakan som stått gömd under trappan i två månader för att jag inte orkat ta tag i mitt liv?

Igår blev det promenad till Kleva med Mat och Markus.
Dagar som denna, när jag känner mig i balans, blir jag alltid så galet fotosugen.
Kanske tvingar jag ut dem ikväll också och tar med kameran.
Är inte avskräckt bara för att jag hade årets första fästing på benet imorse när jag vaknade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar