torsdag 9 juli 2015

Kissungarna

Förra helgen innebar äntligen lite kvalletid med kattbarnen. Det är inte alltid helt lätt att få ihop det där nuförtiden. Man får ta stunderna som ges. Typ mellan väckarklockans irriterande ringande på morgonen eller en powernap på soffan ihop efter jobbet.
Vi sover mycket,jag och mina små.

I tisdags vågade jag mig på att ta med dem först till Färjestaden på marknad (mucho spännande) det enda som var otäckt var när vi skulle köpa glass hos Hasse. Det tyckte Tokyo inte alls om och grävde ner både sig själv och sin bror under filten i hettan.
Det gick dock över fort när vi gått därifrån till ett lugnare ställe.

Efter det fortsatte vi in till stan(!) för picknick utanför Mias mammas lägenhet. Där fanns gråsparvar och alla minnen av den otäcka hamngrillen var bortsuddade.
Älskar mina bebisar.
Mer sånthär i mitt liv tack.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar