tisdag 28 juli 2015

Nobody likes you when you are 23

Så har ett stycke födelsedag passerat.
Tror aldrig jag hört mer klockren låttext än Blink 182's What's my age again angående det passerade året. Lyssna på den så vet ni hur jag haft det.
Men har ju haft Matlådan vid min sida så det har ju varit ett gälet roligt år i alla fall.


Började veckan med att bli uppvaktad av Markus... eftersom det tydligen är roligare att överraska genom att fira någon när de ej förväntar sig det? Jag klagar inte.
Han kan min man!

Eftersom det är standard att skryta lite så kommer lite pics på mina nya prylar härdåva, tycker alla lyckades pricka himlans bra i år faktiskt!

 





 


 

 

 

Matilda kommer och städar hos mig, moster har färgkoordinerat mitt kök, delade broderligt på årets första och prob enda hallon med mina barn, fick klänning och kepa så man kan se lite stylish ut... Ja med på bilder är ju inte min nya högtalare, bilstereo eller såpbubblemaskin. Plus allt annat som också fattas typ skoställ och mer kläder och köksprylz.

En bra dag helt enkelt. Mycket bra till och med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar