söndag 5 juli 2015

Paradiset på jorden



Mår så galet jävla bra ikväll.
Vilken helg ändå. Helt amaaaaaazing!
Den känns som om den varade en hel semester typ för allt var så overkligtgaletjävlabra.

Började med att träffa Patric med familj, vilket innebär att jag fick träffa min (typ) brorson för första gången! Så fruktansvärt liten och otäck och söt. Fruktansvärt söt.
Insåg också att jag och min blivande guddotter delar en fascination för såpbubblor.

Sen bar det av till Grönis för drinkar och familjemys med HELA familjen. Katter, kaniner och hela köret. Dagen efter var tanken att jag skulle pallrat mig över till fastlandet men redan under frukosten insåg jag att det var en dum idé med tanke på hettan... Så jag tvingade över mitt sällskap till ön istället och hade en fett mysig dag som avslutades med sushi och rödvin.
Ja ni hör ju, waaay to much sol den dagen. Men det var gott. Och trevligt!
Idag har lilla Sanna spenderat lite för mycket tid ute i solen. Typ åkt båt, tittat på kissungarna som gick bundna i trädgården. Ätit orimliga mängder glass och lite jordgubbar, cyklat, hängt med mina favoritmänniskor i heeela världen... Ja ni vet, sån där kvalletid man behöver ibland för att boosta batterierna. Om semestern blir hälften såhär bra är jag grymt nöjd!

Sitter på balkongen och skriver det här med ett glas vin mot solsvedan...
Tänker bara njuta de sista 45 minuterna av den här dagen innan jag kraschar i säng.
Vill verkligen inte att den här helgen ska ta slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar