fredag 24 juli 2015

Still alive but I'm barely breathing

Att vi samlade 3/4 av vårt Hustlergäng ska få ett eget inlägg i sinom tid men just nu fokuserar jag på att samla kraft för att krypa in i duschen.
Det känns som en bra idé efter att ha haft ett kräkkalas på 36 timmar.

Kvällen började bra i sann Hustler-anda men jag trillade av tidigt då jag plötsligt gick från drunk till wasted, en bra stund efter att jag slutat dricka. Kramade toaletten,försökte somna på köksgolvet, kramade toaletten en gång till, försökte somna på toalettgolvet och minns ej hur jag fick av mig byxorna men minns att jag reagerade på hur konstigt allt var.
Sådär brukade det ju inte gå till.

Vaknade och var beredd på att vara bakis. Försökte försiktigt dricka lite vatten men allt kom bara upp igen inom tjugo minuter.

Kort promenad för att köpa vattenmelon.
Kräks.
Känner doften av min egen deo som min syster lånat.
Kräks.
Äter vattenmelon.
Mår lite bättre.
Tills jag kräks.
Kräks melonkärnor ur näsan.
Går och lägger mig en halvtimme som den asbra värd och kompis jag är.
Kräks efter ett samtal om smultronvin och fireball.
Dricker lite vatten.
Kräks.

Har aldrig önskat så mycket att det skulle vara bakisillamående men detta måste ha varit något annat. Något jag ätit? Matilda mådde inte heller strålande.

Alltså antalet gånger jag har spytt de senaste 36 timmarna är... orimligt?
Nu har jag i alla fall lite mat i magen.
Hoppas att den stannar där.
Wish me luck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar