onsdag 16 september 2015

Buskatt




Hela dagen har gått åt till att redigera jobb och fota Nattis som har varit på sitt värsta bushumör.
Det är inte ofta han vill göra något annat än att ligga i soffan och slöa men när han väl blir busig förvandlas han till ett riktigt litet monster.

Älskar dagar som denna så himla mycket, när jag känner att jag tycker om det jag gör. Idag har det slagit mig att jag inte längre har någon studio. Att jag kanske aldrig mer kommer ha någon studio?
Det känns lite vemodigt måste jag erkänna.
Som plåster på såren har jag i alla fall en porträttfotografering inplanerad på en ashäftig location så jag lever lite på den just nu. Ovan modell och ringrostig fotograf men platsen, PLATSEN SÄGER JAG! Jag tror den kommer bli hur fucking great som helst. Förhoppningsvis kommer vi iväg imorgon, annars lär det dröja två veckor till och ärligt talat tror jag inte att jag kan hantera den väntan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar