tisdag 2 oktober 2018

Det sjukaste


De här bilderna är ganska exakt tre år sedan jag tog och jag har nog aldrig varit så kär i någon någonsin som jag var just då. 
På den tiden bodde vi inte ens ihop och tänk om jag hade vetat att tre år senare skulle vi vara gifta?
Det måste väl ändå vara det sjukaste.
Kan ej komma över den tanken.

Bjuder även på en gullig bild på mina gullisar och på den första bilden Markus visade sin mamma.
Ännu sjukare är väl att det inte ens är tre och ett halvt år sedan den togs?
Matilda och jag lånade Markus bil och kasade till Norrköping över dagen.
Förlåt älskling men förstår ändå inte hur desperat du måste ha varit för att våga låna ut din lilla bil till två brudar du knappt kände.

Det löste sig ju fint i alla fall.

(Ps. kunde du inte valt en bättre bild?)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar