onsdag 23 mars 2011

Firar 3-årsjubileum ensam

Idag har jag och boyfriend varit ihop i hela tre år. Just nu sitter vi och retas med varandra över sms över hur det mer känns som 20 år eller fler eftersom vi tycker den andra är så pestig.
På grund av bilreparationer och diverse aspekter av jobb har vi inte hunnit träffas idag. Det är anledningen till att jag sitter här och äter mina enorma jordgubbar ensam.
Yep, you herad me, enorma, färska, underbara jordgubbar.
Spanska visserligen men för 10 spänn kan jag leva med det.
Det enda som fattas är boyfriend och bubbel. Ja och lite choklad kanske.
Jag menar inget emot att käka alla jordgubbarna själv men jag hade väl inte varit den som var den om han pallrade sig hit med en flaska billigt mousserande vin ;)

Envy me!

Edit: Det är nog ganska bra att han inte kom med vin, jag jobbar ju trots allt imorgon...

2 kommentarer:

  1. Jag fick smaka jordgubbarna de var jättegoda och jättestora. Det lät gott det där om bubbel osv ska nog tala lite med gubben om vi inte ska ha ngt gott till helgen. Ett glas bubbel och snickrandet går som en dans...... not.

    SvaraRadera
  2. 3 år hurra hurra hurra för er :D

    SvaraRadera