måndag 28 mars 2011

Nytt rum!

Ja inte bokstavligt talat nytt rum, jag är kvar i mitt gamla. Fast mamma och jag snubblade över lite nya coola prylar idag vilket resulterade i ett vår/sommar-stylat rum!
Jag är dock ledsen att behöva tala om för er att Spiderman tänker flytta. Han tycker inte mitt rum är stort nog för oss båda och han vill ha mer frihet.
"Du kväver mig" sa han. Dessutom berättade han att sedan han blivit utsatta för två ohyggliga våldsbrott och övergrepp känner han sig helt enkelt inte trygg här.
Eftersom han är en nära vän och min allra största (hemliga) kärlek har jag hjälpt honom att hitta ett eget place. Han ska numera leva ungkarlsliv ute i garaget, i min bror Simons gamla lya.
Han kommer ha det bra där så misströsta inte. Det kommer bli bra.

Här kommer lite bilder på nya rummet!


Gammalt rum (med trasmattan jag älskar)


Nytt rum (varsågoda för de högklassiga bilderna! Hoho...)

3 kommentarer:

  1. Gillar faktiskt alla färgerna tycker att det passar dig.

    SvaraRadera
  2. Tyckte det var jättefint innan, men som den färgglada människa jag tycker jag den nya stilen på ditt rum var klart bäst^^ lite avsi på ditt stilrena rum. Mitt är lite mer stök och försök till ett hyfsat ok inrett rum ;P

    SvaraRadera
  3. Tack! Du kan få låna min mamma, hon är duktig på stilrent ;)

    SvaraRadera