måndag 14 mars 2011

Plugg är aldrig skoj

Inte ens när man ska läsa en bra bok för hur omotiverad tror ni inte jag är att läsa Twilight? Ge mig variation! (Säger hon som har läst Harry Potter-böckerna fler gånger än hon vågar erkänna)

Hade hellre diskuterat Sannas fanfiction "The un-censoured version of Twilight". För att få lite variation liksom.

(BTW jag älskar att jag har träffat någon med samma namn... Sjukt kul när folk blir irriterade och tror att man pratar om sig själv i tredje person helatiden)

((Correction: folkmassan i mitt huvud gör det alltså, ingen människa verkar vara rolig nog att reagera på att vi har samma namn))

1 kommentar:

  1. Haha!

    Jag pratar å ena sidan alltid om mig själv i 3:e person!
    Jag älskar folk som blir så irriterade när man gör det!
    Eller så ber dom mej att gå och uppsöka psykolog. Folk har så dåligt sinne för humor...

    Men! Nu sitter jag och läser bloggar istället för Hinduism igen! Fy!

    SvaraRadera