tisdag 29 mars 2011

Shoppaholic med skräck för den systern kallar "valkar på låren"

"When the world turns its back on you... You go shopping!"

Yeah idag har varit en ¨åndär dag när det känns som om allt är emot en. Men den visade sig bli ganska bra tillslut av en extremt dålig anledning.
Mina shorts är nämligen i storlek 34, istället för min vanliga storlek 36.
Men, men sånt i livet! Ska nog försöka handla mer på Gina Tricot än H&M nu faktiskt, har insett att H&M's kläder blir allt mer förvrängda för var dag som går.
Jag menar, är det normalt att behöva köpa en storlek förstort i midjan för att få plats med knäna? Skulle inte tro det.



 Så två par shorts, en ny hoodtröja (behövdes verkligen) och ja, ni ser rätt, ett par nya skor. De var lite trasiga på insidan så jag fick dem för en hundralapp (istället för 399:-). Perfekt till hösten ju. Varför köpa dyra höst/vinterskor i höst när man kan köpa billiga nu... Dösnygga var de i alla fall, passade ju rätt bra ihop med shortsen :P

3 kommentarer:

  1. Har ett par jeans hemma, dock inte köpta på HM, men är JÄTTEstora i midjan. Dom kannar ner över halva rumpan på mej, men dom håller sig ändå uppe, för att de inte passar över låren...

    Sjukt dåligt. Dom är jättesnygga annars, men dom passar ju inte. Skulle jag nu gå ner över låren så är de ju för stora! :(

    Många av mina jeans är så. Vet inte om det är mej eller byxorna det är fel på...

    SvaraRadera
  2. Dom med hängslerna vill jag ha! ;)
    Finfina ju :D

    //Tessan

    SvaraRadera
  3. Tessan, finns på Gina för ynka 249:- :)

    Sanna: I ärlighetens namn tror jag det är byxorna det är fel på. Ja åtminstone är det vad jag försöker inbilla mig själv när jag köper jeans som vill att jag ska ha pinnsmala lår och ett jätte ass...

    SvaraRadera