torsdag 24 mars 2011

Vilken härlig dag

Idag när Elton och jag var ute på promenad mötte vi först en gullig collie(!) som vi samtalade med en liten stund. (Jag samtalade, Elton gömde sig). Den var hur fin som helst! (Alla dessa utropstecken för att jag skarpt ogillar collies av alla dess slag (ja, till och med Lassie) men tyckte att denna var väldigt söt och sympatisk)
Anyway, efter det stötte vi på en skalbagge! (Utropstecken för att jag hatar skalbaggar) Jag pustade lättat ut när jag insåg att Elton inte hade sett den. Senare kommer vi till ett hav av massa fina vårblommor och då flög en fjäril förbi!

Har, förutom promenaden, ägnat morgonen åt att spela sims. Corizno kan numera resa i tiden (awesome) och det kändes bra att spela lite nu innan det blir ett avbrott igen.
För om tio minuter drar jag till jobbet och hämtar ut The Sims Medieval innan jag börjar jobba<3
Så ni lär inte se mycket mer av mig idag, inte på resten av veckan över huvudtaget.

Hoppas ni får en toppendag :)

1 kommentar: