onsdag 13 april 2011

Dagens I-landsproblem

Alltså, all ära åt smörgåstårta men snälla rara någon ge mig maaat!
Har inte ätit något riktigt sedan frukosten vilken bestod av just smörgåstårta.
Nu hör till problemet att dagens middag inte blir något mindre än *bam bam* smörgåstårta!

Det enda jag kan tänka är "Inte nu igeeeeen" eftersom jag föråt mig lite på det redan igår.


Hur ska detta problemet lösas på bästa sätt då?
Ja vi vänder väl på dygnet och brer några dussin knäckebröd till middag.
Middag till frukost och frukost till middag!
Fast helst skulle jag se att någon kom förbi med en matlåda till mig...
Gärna stuvade makaroner med falukorv!


Ps. såhär länge är verkligen inte normalt för mig att gå utan riktig mat... Vi ska vara glada att jag fortfarande rör på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar