måndag 4 april 2011

En finfin dag att mobilblogga!

Idag har jag faktiskt missat att blogga för att jag haft ett liv, inte bara för att boyfriend har varit närvarande.

Dagen började med att Elton ännu en gång försökte kissa på Spiderman. Dock skrämde jag bort honom vilket fick honom att hämnas och kissa på kameraväskan. Jag är SÅ lättad att jag köpte den väska jag köpte för "vattentät" som den är skyddade den verkligen kameran till 100. Dock sög ju väska åt sig som om den vore en svamp så innan jag hann reagera var kisset redan intorkat i väskan... Så det var ju bara att plocka ur allt och ställa den i duschen.

Sen var det dags att pallra sig ut och byta däck på bilen. Gick skitbra, som vanligt bytte jag 3 av fyra... Brodern fick plocka undan istället. Gick förresten utan tjocktröja när jag bytte däck... DET är ren lycka.

Nu är vi påväg hem från stan! Boyfriend skulle hjälpa mig köpa en HDMI-sladd. Vilket även ledde till att jag kidnappade honom ännu en natt så han kan hjälpa mig med inställningar och shit. Jag vågar inte pilla på något själv!

Så nu ska vi grilla när vi kommer hem.
Jag har ju bara käkat både smörgåstårta och thaimat idag...

Älskar jag dagar som denna eller vad?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar