lördag 9 april 2011

Himlen är oskyldigt blå

Det har den faktiskt varit hela dagen. Jag kommer sova suuuperawesome inatt efter all denna friska luft...
Tänkte att jag skulle sätta mig vid datorn en stund och göra något vettigt (läs: dryga) men insåg att datorn och bloggen är boring eftersom jag bara pillat på kameran idag utan att fota med den.
Så nu tar jag min cider och går ut igen.

Har faktiskt brännt mig lite på näsan idag, pilutta dig!



(((Psst... Stina om du läser detta, har du någon aning om vad du ska skriva om i slutuppgiften???)))

1 kommentar:

  1. Nej, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, de har väl inte lagt ut uppgiften än? Tror den kommer om två veckor så då blir det nog lättare när man vet lite mer vad uppgiften går ut på. Har funderat lite och är lite inne på ett spår, men som sagt, när man fått uppgiften blir det nog lättare att komma på. har du nån idé än?

    SvaraRadera