måndag 19 september 2011

Farligt sällskap

Drog med systern till stan en sväng för att byta en trasig tröja. Fick cravings efter färgglada kläder. Gärna en enkel klänning i knallrosa eller blått i något ballt material.
Hitta så klart inget, inte ens på internet! Får väl bli en ball kjol/byxor eller en topp istället...

Anyway på bron börjar grabbarna i bilen framför ragga på oss.
Min syster är för snygg för att vi ska kunna umgås på tu man hand på det här viset.

Aja imorgon blir det jobb och efter det bowling. Undra vad man ska ta på sig?
Något av det där färgglada hade ju inte suttit fel nu...

4 kommentarer:

  1. HUR raggar man i olika bilar på Ölandsbron?! :O

    SvaraRadera
  2. Snygga småsystrar borde förbjudas! Jag har varit med om liknande pga av just det. Vart man än går ut med henne kommer killar och raggar... Hmpf! p

    SvaraRadera
  3. Johanna: Med lappar i rutorna ;)

    Stina: De är hopplösa di där små!

    SvaraRadera
  4. Lappar på rutorna, att jag inte förstod det!!
    lite svar på kommentar:
    Fast vi är ju bättre än modell + fotograf, vi är ju två modeller + fotografer. So we can take turns!!

    och angående bröllopet. Alltså, jag är ju en tönt, så jag har ju photoshoppat in mig i olika klänningar, skrivit planeringar och gästlistor for the future. Det är för övrigt ingenting jag står för men så är det. Och du står på listan. Så om du är jääävulskt snäll mot mig kanske du får stå kvar!! På listan jag aldrig skrivit alltså, nej nej!

    SvaraRadera