lördag 17 september 2011

Rastlös

Har inte kännt mig på topp idag så det var ju tur att jag kom iväg till jobbet och blev på lite bättre humör i några timmar istället för att deppa ihop framför datorn som jag hade gjort annars...
Anyway när jag kom hem spelade jag sims. Datorn tetades lite och kraschade spelet för mig en gång.
Tyckte inte det var något så jag bara körde igång och spelade igen.
Tydligen ska man ta sådana terrorhot på allvar för nu är min simfamilj (sjätte, väl omhändertagna generationen) fast någonstans i cyberspaces svar på ingenmansland.
Kommer inte kunna få tillbaka dem i det skick de en gång var.
Ja jag är lite självmordsbenägen just nu.
Vet inte vad jag ska ta mig till.

Jag undviker att duscha ikväll, annars slutar det säkert med att jag dränker mig i badkaret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar