tisdag 15 november 2011

Ledigt från livet

Tog ledigt från livet igår, smsande, internet, jobb... Tanken var att jag skulle spenderat dagen ensam också men jag gillar inte att vara ensam. Så dagen spenderades med det värsta energiknippe jag någonsin stött på. Någon som värderar tystnaden som bara kan uppstå om två personer verkligen trivs i varandras sällskap.
Ja, dagen var toppen och jag fick ju i alla fall ett par vettiga bilder.
Har egentligen inte tid att sitta här nu, kommer ha typ en halvtimme på mig att göra mig iordning från scratch men det får gå.
Snabb redigering på bild från igår, Öland visade verkligen upp sin bästa sida.

3 kommentarer:

  1. Vilken fin bild.Gillar de fina färgerna.

    SvaraRadera
  2. Aw shit. Jag skulle också vilja ta ledigt från livet en dag. Men just nu är det omöjligt.

    Najs bild förresten :)

    SvaraRadera