lördag 27 december 2014

Årsresumé

Beskriv året med tre ord.
Motigt, skrämmande och ashäftigt

Bästa köpet?
Just nu står det ganska still i huvudet gällande vad jag har köpt men jag vill nog ändå säga konsertbiljetter. Finns väl knappast något som har toppat det?

Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?
Musik non stop, For Baltimore och 4 chords

Vem har du umgåtts med mest?
Antagligen min syster. Eller jag hoppas det i alla fall. Sen har jag ju hängt mycket på jobbet och med kissungarna.

Har du haft ett förhållande under 2014?
Yes. Större delen av det i alla fall!

Vart reste du under 2014?
Stockholm! Och Norrköping #minresaräknas 

Vad var din största tabbe 2014?
Det har nog varit några stycken men jag kan inte nämna någon utmärkande såhär på rak arm.

Vilka ser du som de största händelserna under året?
A Love Like Tour i februari var helt klart något av det bästa som har hänt mig. 

Har du blivit bättre på något?
Aaaaaatt be människor fara åt helvete? Att säga nej? Nä jag tror inte jag harblivit bättre på det, jag har bara gjort det lite mer än vanligt.

Vad var extra dåligt med året?
Tja, att bli dumpad var ju ganska kasst

Vad var extra bra?
Min lillasyster. Hon är alltid extra bra. Och våra resor ihop.
I övrigt var det väl bra att jag fick se hur mycket fantastiska människor jag har i mitt liv!

Lärde du känna några nya människor?
Ja men de känner inte mig... Mvh Stalker. Haha men nä, lärde jag känna någon? Kanske men inget nytt bästis-material i alla fall

Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?
Sov under bar himmel framför scenen på Kentfest? Spenderade en natt som uteliggare i Stockholm, utforskade Gullmarsplan och gick genom en mörk park med någon jag just träffat.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min familj och mina kissungar gör mig alltid glad!

Vad var din största framgång på jobbet 2014?
Fixade en studio och strukturerade upp lite i företaget, började med studiofotografering. Det var kul!
Blev ansvarig för marknadsföringen i butiken kan ju också vara något att nämna kanske?

Största framgång på det privata planet?
Att jag vågade åka till Stockholm utan att veta vart jag skulle befinna mig över natten? Ganska stort för någon med mitt kontrollbehov och som tror att jag ska dö stup i kvarten.

Vem saknade du?
Seth, mormor och morfar. Känner att jag verkligen hade behövt dem i år.

Vad tänker du göra annorlunda nästa år?
Jag tänker inte slösa mer tid på människor somfår mig att känna mig ensam.

Tror du 2015 kommer bli lika bra?
Jag hoppas att det kommer bli mycket bättre!

Vad kommer du sakna från 2014?
Att måla, typ göra om studion och måla huset alltså. Jag kände mig så i fas med mig själv! Kommer även sakna mina ensamma kvällar vid poolen när jag varvade badandet med att skriva och att bara existera.

Vad önskar du att du gjort mer?
Jag önskar att jag hade tagit vara på sommaren i huset ännu mer. Jag räknade ju inte med att min första också skulle bli min sista.

Vad spenderade du mest pengar på?
Kattmat kanske? Nä jag skojar bara. Det måste ha varit målarfärg eller något.

Och så slutligen; dina planer inför 2015?
Jag har en sjukt spännande musikvecka inplanerad i Mars som först leder till London för en fet All Time Low konsert med min syrra och två andra brudar vi aldrig träffat, och sedan hinner vi hem och vända innan det bär av till Stockholm för att Se Pierce The Veil, Sleeping With Sirens och kanskekanskekanske, Yellowcard också! Bonus att Issues är förband till PTV och SWS så det blir alltså fem band vi vill se inom loppet av en vecka.
Jag hoppas dessutom på att sälja huset i början på året så jag kan komma ifrån det här icke-livet jag lever just nu där jag existerar men inte mer än så. Jag vill börja om!

Vad vill du säga till dig själv inför 2015?
Eftersom alla andra alltid säger till mig att allt kommer ordna sig och bli bra så tror jag att vill citera en gammal vän här: 
Andas Sanna, andas. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar