torsdag 12 februari 2015

Haha ååååh vad trött jag blir.
Alla hjärtans dag is coming up och jag ser så tydligt i folks blickar hur de undrar hurvida jag kommer ligga som en blöt fläck eller ej.
Okej jag kan väl förstå dem.
Det är min första alla hjärtans dag som singel på... sex år?
Och ja, det sår tre påsar från systembolaget i kylen.
Fine.

Men jag har också trackat mitt stackars ex med att han måste köpa (minst) en röd ros till tjejen han gillar och han fick en lång utläggning om att man inte kan ägna hela alla hjärtans dag åt fiske om man faktiskt har någon att uppvakta.
Förlåt, jag försökte verkligen uppfostra honom bättre än såhär.
Nåväl, jag har fått en egen ros i alla fall!
Av mig själv visserligen men det sägs ju att man måste älska sig själv innan man kan älska någon annan sååååå...
Rosen är superfin förresten och luktar helt underbart.
Älskar rosor.

Planen för lördag ser ut som så att jag ska plugga på alla de sämsta raggningsreplikerna internet har att erbjuda och sedan kastar vi oss ut, jag och min partner in crime.
Jag tror ni vet vem jag syftar på vid det här laget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar