torsdag 22 februari 2018

Så taggad!!!

Omgomgomg!!!
30 liter målarfärg som bara väntar på att smekas upp på väggen... och golvet... och taket 🤔




Kan ej hantera the excitement!

Ibland när jag tänker på det här med bloggläsare så inser jag att om jag bara talade om för folk att jag börjat blogga igen så skulle jag ha mer än typ vadå... tre läsare? Jag menar, det blev ju mer eller mindre landssorg (på ICA Skansen i alla fall) när jag la ner ICA-bloggen.
Och det kan ju finnas människor som skulle finna ett intresse av att i framtiden lätt kunna hänga med i vad vi gör med huset (om jag inte slutar blogga lagom efter första penseldraget, standard jag) men alltså... En censur kanske vore på sin plats isåfall?
Eller?
Jag vet verkligen inte. Oroar mig kanske dock inte lika mycket för framtida inlägg som det faktum att bloggen har funnits sedan 2011... och man har ju inte alltid varit den vassaste hästen i kanoten så att säga.

Det sjukaste är att jag inte ens vet sen när jag började bry mig om vad andra tänker? 
Det är något ny dålig vana jag verkar ha skaffat mig.

Mvh ryggradslös och målarsugen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar