tisdag 17 april 2018

Dagens... nej årets roligaste



Vi fick den här snyggingen till jobbet... för att vi säljer KFF biljetter och sponsrar dem med ost?
Lite oklart vad vi skulle göra med honom men efter att han psykat oss i fikarummet i nästan en vecka erbjöd jag mig att ta hand om honom... hehe...

Han fick det ärofyllda jobbet att stå som välkomstkommité i Matildas hall när hon kom hem från jobbet ikväll.
Hur fint ändå?!



Men jag vet inte hur uppskattat det var 😂😂😂
Min ursprungsplan var att söka spons från Verisure och ställa honom i Matilda o Alex uterum en kväll när de inte var hemma... Men det blev för jobbigt när jag insåg att jag skulle behöva rigga kameror för inte en chans att jag hade velat missa den synen!
Och man vill ju inte skrämma lille Carson ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar